keskiviikko 12. kesäkuuta 2013

Teehetki






Kiire? Vaikka onkin kesä ja pitäisi ottaa rennosti, minusta tuntuu etten ikinä ole ollut näin kiireinen. Töitä on monessa paikassa. Suurin ihme onkin, että olen saanut järjesteltyä menoni niin ettei mikään mene päällekkäin. Nyt koputan puuta, ennekuin se tapahtuu ja en saa kalenteriini mahtumaan kaikkea. Olen töissä hoitoalalla sekä kaupan kassalla. Kerroin muutama viikko sitten DeiParkin radiohaastattelusta. Ei ollut sattuma, että olin juuri sinä keskiviikona lähetyksessä mukana. Kuulin nimittäin ennen lähetystä, että yli kymmenen vuotta tullut ohjelma päättyy, ellei muutamaa toimittajaa saada mukaan. Ohjelman jälkeen lupauduin vähintään vuodeksi mukaan. Tämä tarkoittaa sitä, että RadioDein DeiParkkia toimittaa elokuusta lähtien Mikko, Mere ja minä (toivottavasti edes välillä mukana Petri ja Tuula). Olen saanut olla mukana jo muutamassa heinäkuun lähetyksessä, mutta syksyä innolla odottaen. 

Tätä kiirettä ja suurta työmäärää en jaksaisi millään ilman niitä ihania ja rakkaita ystäviä, joiden kanssa saan usein kahvitella. Ystävien merkitys elämässäni on korvaamaton. Sanat eivät riitä kuvaamaan sitä onnea, jota sydämeni kantaa niistä hetkistä, jotka saan jakaa ystävien kanssa. Usein pitkän päivän jälkeen, illan pimetessä ja yön laskeutuessa, istun sohvalle lämpöisen teekupin kanssa miettimään päivän tapahtumia jotka ovat tallentuneet sydämeni syvimpiin muistoihin.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti