torstai 1. marraskuuta 2012

The top 10 things yesterday

Nyt on muissakin blogeissa tehty tätä. Hieman muutellen, mutta kuitenkin. Listasin tähän eilisen kymmen parasta asiaa. Olisin kyllä voinut kirjoittaa koko päivän, sillä eilinen oli mahtava päivä!

1. aamu ystävän kanssa
... Mun ihanin latino ystäväiseni oli yökylässä. parhautta oli herätä hänen kanssa ja viettää rento aurinkoinen aamu kaikessa huolettomuudessa...


2. Miska yllätti
... Kaikki jotka tuntee M:n edes vähän, tietää että hän on aamu-unin kultainen. Eilen aamulla hän yllätti meidät tytöt ja teki aamulenkin. Käveli mun luoke. Matkaa on yli 5km ja hän oli piristämässä meidän aamua ennen yhtätöistä. Mä en ollut uskoa silmiäni...


3. Kiireetöön aamukahvi
... Aamukahvi hyvässä seurassa ilman kiirettä aloittaa parhaimmat päivät, aina...


4. Sain hoidettua kaikki paperiasiani kaupungilla
... Siitä tulee aina voittaja fiilis kun on saanut kaikki hoidettavat asiat pois päiväjärjestyksestä. Nyt niitä oli kertynyt jo useita. Kävin Vero toimistossa, Kelassa, Pankissa, työpaikalla ja kaupassa. Asun sen verran kaukana keskustaa, että oma autoni nopeutti tätä keikkaa...

5. Oikeassa piakassa oikeaan aikaan
... Menin kelaan kello 13.56. Kerrankin voin sanoa että olin oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Nimittäin vanhempi rouva lähti jonosta pois ja antoi oman vuoronumeronsa mulle. Sain numeron 180. Jäin seuraamaan, minkä numeron koneesta olisin saanut. Ohitin 8 ihmistä, sillä euraava numerolappu olisi ollu 189. Aikaa säästin tässä 19 minuuttia...

6. Taas keksin uuden herkku
... Myönnän, keksin sen jo edellisenä päivänä. Olin kuitenkin säästänyt eiliselle yhden annoksen. Tässä on vatkattu Vanilla kermaa ja maustamatonta jugurttia pohjalle. Päällä kinuskikastiketta ja sokeroituja karpalaoita. Ihan kirpsakoita oli, mutta jos ei tykkää karpalioista, kannattaa kokeilla esim. mansikoilla.


7. Uusi shampoo ja hoitoaine
... tai siis kaksi hoitoainetta. Kauppakeskus Myllyssä lopetetaan parturi-kampaamo ja kaikki tuotteet myydään -50%. Pyysiin kuivaan värjättyyn hiukseen apua ja voin sanoa että nappiin meni. Näistä tuli mun lemppareita. Eilen siis pesin tukkani ensimmäistä kertaa näillä ainella...


8. opin uutta
... Opiskelu on mielekästä kun jotain oppii ja saa tehtyä. Eilen ehdin opiskella peräti kolme tehokasta tuntia. (meidän lähes kaikki opiskelu tapahtuu koneella). Pitäis joka päivä opiskella vähän, ettei päivää ennen koetta iske stressi (niinku yleensä)...


9. Käytiin katsomassa Skyfall 007
... Illan voi tehdä mitä vain kun päivän on ahkerinut. Mä en ehtinyt käydä katsomassa Skyfallia ensi-illassa, joten näin sen vasta eilen. Mun mielestä se oli oikein hyvä. Paitsi joka välissä puristin M:n kättä kun jännitin? 
Ennen elokuvaa kävin vessassa ja mun kopissä oli seuraava kuva. KALA OLI HAUSKA. Kaikilla on paikkansa...

10. Tunsin olevani rakastettu
... Heitin illalla vielä Miskan kotiin ja sain niin lämpöisen pusun...




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti