sunnuntai 16. joulukuuta 2012

Tähtihetkiä


Viime postaukseni jälkeen päivät ovat menneet ihan hurjaa vauhtia opiskelun, työn ja tapaamisten merkeissä. Hyvä, että olen ehtinyt kotona edes kääntyä. Tänään on ensimmäinen ilta, kun saan rauhassa istua sohvalla, lueskella blogeja ja katsoa sarjoja. Haluan jakaa muutaman erityisen päivän teidän kanssanne. En tiedä, voisinko enää kiitollisempi olla!  

9.12. oli Annan, Annen, Anun, Annikin ja myös Annikan nimipäivä. Ystäväni Leena oli yökylässä ja joimme rauhassa aamukahvit. Oli todella mukava pitää luonaan odotettua yövierasta. <3 

Ihanin ystäväni ja myös maailman paras kampaaja, Katja, työskentelee kauppakeskus Myllyn parturi-kampaamo Zoomissa, jonne olin varannut ajan kolmeksi. Yllä kuvassa näkyy lopputulos, johon olen todella tyytyväinen. Hiuksissa on edelleen liukuväri, mutta nyt hieman syvemmän sävyisenä kuin ennen. 

Olin niin onnellinen, kun oma ihana miesystäväni muisti nimipäiväni jo monta päivää etukäteen ja muistutti minuakin siitä. Illalla hän vei minut viiniravintola Tintåån syömään. Nyt voin käsi sydämellä sanoa, että siellä maistoin elämäni parasta punaviiniä. Kerron illasta Tintåssa myöhemmin lisää. 

12.12.12 kello 12:12 olin matkalla koulusta kotiin. Viimeinen koulupäivä, tentti ja matka Saloon ennen joulua oli takana. Olin halunnut jollain tavalla varmistaa, että tästä historiallisesta päivämäärästä tulisi ikimuistoinen päivä. Kuitenkin M sanoi mulle edellisenä päivänä äärimmäisen hyvin: " Ei kannata päivämäärästä tehdä merkittävää päivää, vaan päivästä merkittävä päivämäärä". Ja miten taas niin ajatteleva mies mulla onkaan. Todella fiksu ja hyvä ajatus tuo, mutta silti M halusi tehdä tästä päivämäärästä täydellisen mun kanssa. Ihana hän. 

Kävimme aluksi Motivuksessa kuntosalilla. Salin jälkeen on aina ihan huippu paras ja aikaansaava fiilis. Jatkoimme sieltä Naantalin kylpylään viettämään yhteistä laatuaikaa ja rentoutumaan. M oli varannut liput elokuviin, ja päivän päätteeksi meitä viihdytti Laurent Zeitoun ja Yann Zenoun tuottama ranskalainen draama komedia Koskemattomat. Pidän elokuvaa yhtenä parhaista, mitä olen nähnyt, ja suosittelen sitä suuresti niille, jotka tykkäävät leffassa käydä. Kokeilimme myös Pinellan tunnelmallisen cocktail- ja sampanjabaarin tarjontaa lasillisen merkeissä. Oli kyllä äärimmäisen ihana päivä! <3

4 kommenttia:

  1. Olet sellainen kaunotar <3 Nauti pian alkavasta lomasta ja jouluntunnelmasta. Ihana olisi sinua pian nähdä <3 Ajatuksissa olet muru <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitso paljon ihanin Johanna <3 joululoma on suurta juhlaa. Ihanaa joulua rakkaat. Nähdään pian <3 ajatuksissa myös

      Poista
  2. Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista