keskiviikko 2. tammikuuta 2013

2013



Nyt se alkoi, nimittäin uusi vuosi. Vietimme tämän juhlayön Elsan ja Teemun kanssa. Söimme hyvin, kävimme ulkona ihastelemassa Turun kaupungin ilotilutukset Kaskenmäeltä, pelasimme Aliasta ja saunoimme. Alkuillan myös Kassu (Elsan ja Teemun koira) juhli meidän kanssa uutta vuotta Miskan luona, mutta meno oli niin rauhatonta, että Teemu heitti maailman suloisimman dalmatialais pennun kotiin. Yllä olevassa kuvassa nautin viimeiseen hengenvetooni sipsejä, nimittäin uuden vuoden lupaukseni oli että syön korkeintaan kerran viikossa sipsiä! Miksi? No siksi koska minun pari kuukautta kestänyt sipsin himo oli ihan hullu. Parhaimmillaan söin 1200g sipsiä viikossa. Jouluna olin kolme päivää syömättä ja kotiin tultaessa joulun vietosta keskellä yötä, pysähdyimme ABC:lle ostamaan mulle sipsiä. NAMS <3 se pussi meni muutaman kilometrin aikana, vaikka kyseessä olikin moottoritie.



Vuoden 2012 - 2013 vaihteessa sain toimia emäntänä ja Miska isäntänä. Soitin Miskalle töiden jälkeen ja kysin mitä hän haluaa illalla syödä. Vastaus tuli kuin apteekin hyllystä. Harvinaista! Nimittäin yleensä mieheltä kysyttäessä ruuasta mitä tahansa, vastauksena saa... KAIKKI KÄY. Nyt kuitenkin Miska sanoi haluavansa mun herkku croissantteja ja kanamunia. Mun ei tarvinnut siis muuta kuin ostaa ja valmistaa. Olipas helppoa <3 (pientä lisäystä tietenkin ostelin pöytään oman mielen mukaan, hihi)

Kiitos Elsa ja Teemu kun saimme jakaa nämä hetket teidän kanssa <3 Olette tärkeitä meille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti