keskiviikko 2. tammikuuta 2013

Vichy ja Lumene



Tässä on mun ihan ykkös suosikit. Vichyn puhdistumaito ja lumenen silmämeikinpoistoaine (vedenkestävälle meikille).


PURETE THERMALE Kolmivaikutteinen puhdistusvoide kaikille ihotyypeille.
Yhdellä käsittelyllä meikinpoisto sekä ihon puhdistus ja viimeistely. Hellävarainen, kevyt ja pehmeä emulsio. Thermal Spa -lähdevesi rauhoittaa ihoärsytyksiä. Poistaa myös vedenkestävän silmämeikin. Lue lisää.

Tämä Vichyn puhdistusmato eksyi mun käyttöön vasta kun moni ystävä oli sitä mulle suositellut. Olen ollut Apteekissa kesätöissä muutama vuosi sitten ja saanut itse myydä näitä tuotteita. Teistailin omalle kuivalle/sekaiholle muutamia kasvovoiteita, jotka totesin myös todella hyviksi. Kuitenkin tämä puhdistumaito on ihan mun lemppari (ja monen mun ystäväni). Tästä tuotteesta en enään vaihda pois. Ennen mun kuiva iho paistoi meikkivoiteen alta, mutta nykyään iho niin hyvässä kunnossa että meikkivoide näyttää ja on ihan tasainen. En tosiaan oo ainut joka eron on huomannut. Pesun jälkeen kuiva ihoni tuntuu paljon miellyttävemmältä ja finnit pystynyt paremmin kurissa. Tuotetta tosiaan saa Apteeksita hintaan 16.50.

Tämä Lumenen silmämeikki on ollut mun kaapissa muutaman vuoden. Ensikosketuksen sain tuotteeseen toimiessani Anne Kukkohovin meikkimallina Turun Sokoksessa. Anne markkinoi tuotteen hyvin, mutta ei turhaan. Käytän aina vedenkestävää ripsiväriä, joten tarvitsen tehokkaan poistoaineen ja tässä se on. Huippu!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti