maanantai 22. lokakuuta 2012

Uus look jees


...tässä ennen värjäystä kokonaan tumman ruskea tukka...


                         ... el naturel, meikittömiä kuvia harvoin julkaisen, tässä niistä harvoista harvoin...



0a4cQhoVXf-fkqipxWfmCfbEw8eyKC7VPXo-YR6D

... illan päätteeksi tehtiin mulle Unkarin Tymoshenkon perus kampaus...

Tässä tulee nyt todella pikainen päivitys. Mulla on ollut tämä viikko, eli viikko 42 syysloma, mutta se ei todellakaan ole ollut mitään lomaa, vaan töitä ja opiskelua. Lukujärjestyskin sanoo, että itsenäisen opiskelun viikko. Viikko on ollut  tehtävien palautksia ja tentteihin lukua. Onneksi mulla on maailman parhaita ystäviä, jotka piristää raskasta syyslomaviikkoa. Eilen ihanin Katjani laittoi vähän uutta väriä hiuksiini. Liukuväri niistä piti tulla, mutta koska meillä oli vain yhtä väriä käytössä, siitä ei ihan vielä liukuväriä saatu. Torstaina pistetään vähän lisää väriä. Vielä tänäänkin olen vähän ihmetellyt kenen tukka mulla on päässä, sillä olen koko yläasteen ja lukion ollut tummanruskea/musta. Vaaleampi ruskea tuo todella paljon pehmeyttä ilmeeseen, joten seuraava kokoväri tulee olemaan keski/vaalenaruskea. TYKKÄÄN!


2 kommenttia:

  1. Oot tosi kaunis ilman meikkiäkin :)

    VastaaPoista
  2. kiitos paljon Sanssu! <3 yllätyin itsestäni todella, kun laitoin meikittömän kuvan. Taidan olla jollain osa-alueella kasvanut kun näin pääsi käymään ;)

    VastaaPoista