maanantai 10. syyskuuta 2012

Valkoinen Hymy

 Mun katse kiinnittyy aina silmien jälkeen hampaisiin, erityisesti kauniin valkoiseen "pepsodent rivistöön".  Mä kun juon aika paljon kahvia, hampaat ei pysy valkoisena, joten niistä täytyy pitää huolta. Saan usin palautetta kauniista valkoisesta hymystä ja vielä useimmin multa kysytään "olenko valkaissut hampaitani?" kohtuus kaikessa, myös hapaiden valkaisussa. Mun mielestä hampaat ei saa olla valkoisemmat kuin silmämunat, jottei mennä luonnottomuuden puolelle. Paitsi että... hv on yhtä lailla koukuttava kuin esim rakennekynnet. Ensin laitetaan lyhyet ja opetellaan elämään ja toimimaan niiden kanssa... kun eläminen on luonnollista kynsien kanssa, otetaan niin pitkät kun mahdollista. Kun kerran olet saanut valkoisemman hymyn, haluat vielä, vielä ja vielä valkoisemman.

Nyt haluankin antaa todella edullisia ja helppoja vinkkejä lukioille, miten valkaista ja pitää valkoisena hampaita, tai miten mä sen teen.

                            Tätä kuvaa ei ole muokattu, mä pidän hymyäni luonnollisen valkoisena.

  
Tässä on mun hampaiden rakkauspakkauksen sisältö. Kysessä on siis Valkoinen Hymy TM, niin kuin esitteessä näkyy. Maksoin siitä 40€ Naisten messuilta (normaali 80€). Paketti sisältää esitteen ja käyttöohjeen, geelikynän (jolla saa valkaistua noin 20 kertaa), kuulokelampun (kuulokkeet ihan turhat, mun mielestä) ja ton suupidikkeen (siis mikä venyttää huulet pois hampaiden tieltä- katso kuva niin ymmärrät -.- )

Tällä paketilla saa valkaista huoletta vaikka pari kertaa viikossa (3x20min), mut mä olen valkaissut kolme kertaa puolen vuoden sisällä, eli noin joka toinen kuukausi ja tuloksia tulee.

Toi geeli on tosi vahvaa, vahvinta kotikäyttöön salittua peroksidia. Ikeniin joutuessa alkaa vähän polttaa, eli toimivaa on!


Valkaisu käynnissä.

Tässä on mun ihampaiden pesuun oleelliset tuotteet, joilla ylläpidän päivittäistä puhtautta ja valkeutta. Hampaiden pesun jälkeen käytän hammaslankaa, sillä jos hampaiden välit on likaset, hampaatkin näyttää likasilta. Toi eirikois hammastahna R.O.C.S on Stockmannilta ja maksaa vähän päälle seitsemän euroa. Sillä kun pesee, hampaiden pinnat tuntuu todella puhtailta ja tasaisilta. Sitä ei kuitenkaan kannata käyttää pelkästään, sillä se ei sisällä fluoria. Listerine on piste iin päälle, paras baktreerien tappaja.


2 kommenttia: